Sunday, December 30, 2007

Nog geen huisnieuws

Nee, weer niets speciaals te melden vandaag. Alleen een grappig verhaal van gisteren. Toen we bij het derde huis binnen kwamen, hebben we ontdekt dat de mensen als huisdieren een terrarium met sprinkhanen hadden. Wij (ons 4, niet de makelaar): "Oh wat schattig, sprinkhanen!" "Wat leuk" etc. Na een paar seconden hebben we toch gedacht dat in het klein huisje dat in het terrarium stond misschien een andere dier zat. Inderdaad, er lag... een slang..... Berkkkkkkkkk. Een stomme slang die voor zijn warme lunch van sprinkhanen ging smullen.... Onze arme schattige sprinkhanen. Dit hebben we natuurlijk vreselijk gevonden. Ik weet niet wat de makkelaar daarvan vond: "Deze europeans zijn gek..." Nou, we hebben later een paar keer echt gelachen met onze sprinkhanen als huisdieren... Tja, we zijn vegetariers en de kinderen hebben een "Vrije School" opleiding... Dus we zijn gevoelig voor dit soort dingen :-)



Anders, niet veel. We wachten zoals de rest van de familie op nieuws van Sandra's baby in Europa die blijkbaar niet in 2007 wil worden geboren ! Veel te koud in 2007. En hier zijn de voorspelling voor 01/01/2008 niet warmer: tussen -12 en -19! Als het zo is ga ik vanaf January 2 naar Medtronic werken. Dan heb ik het tenminste warm :-) Ja, jongens, nog 2 dagen en dan moet ik met volle moed en al mijn energie werken :-) Ik heb er echt zin in, alleen geen zin om weg van Paul en de kinderen te zijn. Maar goed, als ze intussen een huis voor mij vinden is het ook goed. Maar eerst nog 2 dagen lekker genieten van mijn vrijheid. - Valerie

2 comments:

Anonymous said...

Hallo Pennertjes,
we volgen jullie met veel leesplezier. Jullie hebben het behoorlijk druk met de 'huizenjacht'. Hopelijk vinden jullie snel het ideale plekkie.

Hier loopt alles z'n gangetje. Jeroen heeft een K5 toernooi gespeeld in Vught, met redelijk goed resultaat. Hij heeft de kwartfinale gehaald, echter deze jammer genoeg verloren. Nu gaan we ons opmaken voor 2008. Heeft Floyd nog op de baan gestaan ? of is dit er tot op heden bij ingeschoten ? Veel succes nog de komende dagen, een hele fijne jaarwisseling en alvast een goede start toegewenst met je nieuwe job.

Karin Gaston Maud en Jeroen van Meijel

Anonymous said...

@ fam Meijel,

Leuk van jullie te horen.
Jeroen, proficiat met je kwartfinale!
FLoyd heeft Woensdag een 2e testdag (op een andere plaats als de 1e testdag) en daarna keizen we waar hij kan beginnen.

Alle goeds voor 2008 van ons allen!

Paul