Thursday, December 13, 2007

Hier zijn we weer

Nog een dag erbij! Ik zie dat jullie ons echt volgen! That's great! Ik weet echter niet hoe lang ik het ga volhouden :-) Na Januari 2 moet Paul het overnemen want dan moet ik flink werken (tenminste denk ik!!). Ik zie dat de fotos relatief klein zijn dus ik ga proberen vandaag grotere te plaatsen. Als jullie problemen krijgen, laat het me weten dan plaats ik weer kleine fotos.
Sneeuw was gepland voor vandaag en toch hebben wij weer een heerlijke dag gehad, met veel zon! 's morgens moeten we natuurlijk een beetje de auto schoon maken (hum, Paul doet het... Ik ben te klein voor zo'n grote auto :-)) Maar ja, niet klagen, over een paar dagen ligt er misschien 1 meter sneeuw 's morgens op de auto!!!
Dan weer op zoek naar een mooie woonplek. Wij hebben prachtige huizen gezien, midden in het natuur. Echt geweldige plekken! Er zijn ontzettend veel meren overal en dat moet nog mooier zijn in de zomer met zeker veel vogels/eendjes! Ik heb echt zin in de zomer te zijn! hahaha! Net hier en al van de zomer dromen... Hoe kan dat!!!




















Dit was gewoon in een tuin, een "kleine" vijver om te kunnen schaatsen in de winter (en zeker vissen in de zomer).

Toen wij iets verder reden, zijn we twee mooie dieren tegengekomen. Prachtige kleuren hadden ze en ze waren helemaal niet bang.




















Overal zie je Amerikaanse vlaggetjes (nou vlaggetjes, die zijn soms heel groot!). Ik vind dit ook leuk te zien. Je kan voelen dat de americans een band hebben. Dat kan je vaak merken als iets gebeurt. Ze blijven bij elkaar, steunen elkaar. Tenminste dat voel ik zo als ik deze vlaggen zie.















Aan het einde van de dag hebben we ook een paar autos bekeken. We moeten nog heel veel doen maar goed, de dagen hebben alleen maar 24 uren dus... en om eerlijk te zijn, het weer is vermoeiend! Als we thuis zijn, zijn we doodmoe!!!!

Normaal zie je Paul altijd in T-shirt rondlopen! Nou hier niet meer!!! hahaha! Kijk eens! De americans wel! Met -5 graden had die man het blijkbaar niet koud! Maar goed, later in Downtown had de "straatpolitie" het wel koud! Jij kon alleen zijn ogen zien!!!!
Nu lekker binnen, morgen wordt het kouder!!! Sunny California blijft nog steeds ons doel :-)
Doei - Valerie

6 comments:

Felicia said...

Hoi alle-4,sorry Daisy,alle-5!!
En ik maar denken dat Frankrijk zo'n mooi land is. Het ziet er sprookjesachtig uit daar, zeker met al die sneeuw.Het plezier straalt er vanaf!!Fijn om julie zo te kunnen volgen en te zien dat het goed gaat.Bedankt voor de heerlijke chocolaatjes.
Groetjes, Felicia XXX

Anonymous said...

Wow, het ziet er echt mooi uit. Heerlijk die sneeuw en blauwe lucht. Krijg er ook zin in. Enne...complimenten voor je Nederlands!!!!

Anonymous said...

Super!

Anonymous said...

Mais qui c'est, cette julie dont tout le monde parle, avec 1 ou 2 L ??? Pouvez-vous me donner la traduction ???

Anonymous said...

@ Felicia: ja, het ziet inderdaad sprookjesachtig uit en zal nog meer met de volgende sneeuw!
@ Helma: ik heb een geheim, namelijk mijn persoonlijke lieve spelchecker ! hahahaha
@ Sophie: jullie n'est pas quelqu'un. Cela veut dire "vous" :-)
Valerie

Anonymous said...

Pas de problème pour voir les photos. Mais, ce qui est bizarre, c'est qu'on ne peut pas toujours les ouvrir en grand quand on clique dessus. Par exemple, dans le dernier lot, j'ai pu agrandir les biches, le cheval, la patinoire, (hier, je n'avais pas vu qu'il y avait une patinoire)mais pas Paul qui dégage la voiture.
Bisous.