Tuesday, December 11, 2007

Nog een familie dag

Zondag hebben we afscheid genommen van Paul's familie. Lekker samen onze laatste Limburgse vlaai gegeten. Heerlijk! Toen ik ca. 12 jaren geleden in Nederland kwam, nam ik geen dessert: cookjes, cake, taart vond ik niet lekker. Liever zoute dingetjes. Toch ontdekte ik de lekkere rijste-, kerse-of abrikoze vlaaien... Die moet ik nu achterlaten, maar zal zeker als eerste weer eten als wij Nederland gaan bezoeken!



Iederen van Paul's familie was by Tiny gekomen en we hebben van iederen genoten. Binnenkort worden nog 2 babies geboren. We wensen hun heel veel geluk op deze aarde en bij onze familie!

Bedankt allemaal. Met deze blog kunnen jullie ons volgen en zien hoe (heerlijk) het met ons gaat :-)


Kom ons gauw bezoeken in Amerika! Jullie zijn allemaal welcome.

Valerie

No comments: