Saturday, March 22, 2008

Vrolijk Pasen! Joyeuses Pâques ! Happy Easter!










Heb net ca. 20 eieren verstopt in het apartement zodat de kinderen eerst moeten zoeken voordat ze chocolade mogen eten :-)

Morgen is het Maart 23. Het lijkt wel December 23 :-0 Alles is weer wit. Vanmorgen heb ik een lange wandeling gemaakt met Daisy en mijn fototoestel.... hier zijn de fotos! (de vogel van boven was in onze straat! Prachtig, toch?)























Ik weet het, jullie willen graag iets anders zien dan witte fotos! het spijt mee, want het is hier nog echt winter. Zo'n witte Paas heb ik nog nooit meegemaakt!

Ik heb vandaag flink boodschapen gedaan :-) Ja, het moet soms (moet? or mag?)... Een paar lente broeken gekocht (misschien zal de lente nu komen!) met frissen kleuren! Ook jogging schoenen en jogging broek gevonden. Ik ga weer beginnen met joggen. Heb gisteren met een nederlandse kollega (hoi Lonneke) een deal gemaakt. We gaan een dag samen flink joggen (onze plannen hoeven jullie nu niet te weten! hahaha!). Met zo'n weer is het moeilijk te joggen dus mijn eerste stap was goede kleren te kopen! Ik kan dus nu geen smoesje vinden zoals "ik heb niets om te joggen!"Jullie horen nog van mij daarover...

We wensen jullie allemaal een hele goede Paaszondag.
Dikke kus, hugs & lots of love -Valerie

6 comments:

Anonymous said...

Bonnes fêtes de Pâques à vous aussi.
J'ai mis des photos de notre dimanche sur notre espace perso.
Bisous.
Sophie.

Anonymous said...

Nou ik zie liever sneeuw dan de hele zomer gras maaien in de sinderende hitte..... LOL

Anonymous said...

Judy and Tom......vrienden van Matosh

kastelke said...

Via Martin zag ik dat jullie ook een blog hebben. Leuk!
Ik hou voor het Alles Amerika forum sinds enkele jaren een lijst van "Nederlandstalige bloggers in Amerika" bij. Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik je daar ook in op heb genomen?
Jullie staan hier:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=5806&st=0&sk=t&sd=a
Veel succes nog in Amerika!

Anonymous said...

Chez nous, la neige n'est arrivée que lundi, heureusement qu'on avait cherché les oeufs dimanche, malgré un temps plutôt maussade. Et les oeufs durs, on les casse juste pour les manger...
Bon jogging !

Paul said...

@ Judy & Tom: hahaha! Gras maaien de hele zomer! Lijkt me toch veel leuker dan sneeuw schuiven :-)

@ Kastelke: Leuk dat we ergens anders staan! Ik heb jouw site gekeken! Leuk te zien waar de nederlanders zijn :-) Niet zo veel in Minnesota! Tja, wie gaat daar naartoe met zo'n weer!!!!

@ Sophie: super les photos de Paques ! Dommage ici c'etait juste dans l'appartement. Mais je viens juste d'en retrouver deux dans les oranges! hahaha! Ils sont pour moi :-)
Valerie