Wednesday, March 26, 2008

How do you do?

How do you do, hoo hoo, I thought why not na na na na, Just me and you and then we can na na na na, Just like before and you will say na na na na, Please give me more and you will think na na na na, Hey that's what I'm living for How do you do, hoo hoo, ...

Voor de oudere jongeren onder ons... Mouth & McNeal.

Tot mijn verbazing hoorde ik deze song gisteren op de radio hier. Zelden hoor je iets van Nederlandse artiesten. Deze had ik hier nog nooit gehoord. Via google kwam ik erachter dat dit en top 10 hit was begin 70'er jaren in de States, meer dan 1 miljoen verkocht.Vandaar.

Wat hoor je voor de rest nog van Nederlandse artiesten op de radio?

Shocking blue: Venus (hier # 1 geweest)
Golden Earring: Radar Love & Twilight Zone.

Deze laatste artiesten hoor je geregeld, ook aan de Westcoast heb ik die veel gehoord.
Ik geloof dat ik in California ook nog een keer "Lily was here" heb gehoord van Candy Dulfer.

Om Shanti,

Paul

3 comments:

Anonymous said...

Inderdaad, Shocking Blue en de Golden Earings hoor je regelmatig op de radio, maar dat Mouth & McNeal (schrijf ik dit goed?) op de Amerikaanse radio te horen is zou mij ook verbaasd hebben, hahaha...

Wel leuk, overigens om dit ineens te horen denk ik. Het is nog uit mijn kindertijd, toen dit een hit was in Nederland.

Anonymous said...

Lieve Floyd,

Proficiat met je verjaardag!!!

We wensen je een hele fijne dag met heel veel kadootjes!
Benjamin heeft voor je gezongen en ik had er een filmpje van gemaakt maar ik kan hem niet doorsturen, we hebben vanalles geprobeerd...

xxx Peter, Ruby en Benjamin

Anonymous said...

@Benjamin : for a small video (less than 25 Mo), you can try with www.ezubi.com ; you can create a free account on ezubi.

@Floyd : beaucoup de bisous pour ton anniversaire. Dis-moi ce que tu as choisi comme cadeau dans ceux que je t'ai proposés.
Bisous de Flocon à Daisy pour son anniversaire.