Tuesday, March 25, 2008

Nu al kleuren!

He, he, he... zodra ik zeg dat ik geen sneeuw meer wil zien, komt de lente al!!! Gisteren schreef ik dat Caroline (mijn zus) helemaal in de sneeuw lag. Toen ze dit las, stuurde mijn andere zus, Sophie, meteen fotos uit Frankrijk! Met bloemen en lente kleuren! Dit is inderdaad iets anders!














Kort bericht vandaag, omdat ik nog vanavond wil werken. Floyd geniet volledig van zijn ouders sinds gisteren en tot morgen. Rachel is namelijk op camp met haar klas. Een soort winter kamp, noord van Minnesota, niet zo ver van the Superior Lake. Ik ben echt benieuwd hoe het gegaan is. We missen haar! Het huis is bijna stil zonder Rachel! Jullie krijgen deze week nog zeker haar verhaal, met fotos -Oh nee, weer fotos met sneeuw!!! Tenminste heb ik de fotos zelf niet gemaakt!

Tot dan -Valerie

1 comment:

Anonymous said...

"Met bloemen en lente kleuren"
Alors, si vous ne voyez pas la différence avec les photos prises sur le continent nord américain ces derniers temps, c'est que quelqu'un a touché aux boutons de votre écran. Essayer de modifier les réglages...
Hahaha.
Bisous.
Sophie.
PS1 : dès que j'ai de nouvelles couleurs de fleurs, je vous en envoie.
PS2 : mais moi, j'aime bien aussi les photos de patinage au coucher du soleil, par exemple.