Monday, March 24, 2008

Laatste twee fotos met sneeuw

Als ik naar onze blog kijk, zie ik alleen maar sneeuw, sneeuw en nog sneeuw! Gisteren ben ik met Rachel en Floyd gaan wandelen, met de slee! Na 2 straten, had ik geen zin meer! De slee wil ik voorlopig ook niet meer zien!!!!! :-)


Ik heb dus besloten geen foto met sneeuw te plaatsen! Althans dit ga ik proberen! Maar omdat jullie misschien nog niet genoeg sneeuw hebben gezien (!) heb ik voor jullie nog twee mooie fotos. Niet van mij, niet van Minneapolis, maar direkt van Quebec City, Canada, waar Caroline, een van mijn zussen woont! Quebec City is dit jaar 400 jaar oud en ze hebben gedroomt 400 cm sneeuw in de winter te krijgen! Nou, weer een droom die waar is geworden. Tot nu toe, is 500 cm sneeuw gevallen. Een record sinds 1965 (sinds ze de sneeuw meten)!


De eerste foto is Caroline's straat. Hun huis ligt aan de rechte kant, achter de sneeuw! Kijk naar de STOP sign!!!! Die kunnen we bijna niet meer zien! De tweede foto is Caroline's tuin vanuit hun terras. Volgens haar hebben ze nu zeker anderhalve maand nodig om geen sneeuw meer te zien, en ze vreest natuurlijk voor haar tulpen die misschien in juli gaan bloeien ! hahaha! Als ik dit zie, kan ik niet meer klagen!













Vanaf de volgende post, ga ik proberen over iets anders te schrijven. Ik heb een paar ideen, dus blijf ons maar bezoeken :-)

Veel lieve groeten aan iedereen. - Valerie

1 comment:

Petra said...

Oef, wat een sneeuw! Mijn broer woont in Ottawa en daar rijden ze ook tussen de muren sneeuw door! Hier in Virginia bloeien de bomen en de forsythia en ziet het er buiten al echt lente-achtig uit.
Groetjes,

Petra (op jullie blog gekomen via Martin)