Saturday, December 27, 2008

Rachel's eerste sneeuwman


Gisteren en vandaag waren twee rustige dagen. Niet veel aan te melden. Gisteren ben ik met Rachel en Daisy gaan wandelen, met de slee richting Lake Harriet, een paar blokken van ons huis. We wilden op het meer gaan wandelen, nu dat het bevroren is (trouwens, onze Mississippi river is ook nu helemaal bevroren). Het was warm (2-3 graden boven nu), heerlijk om te wandelen.


Toen we op het meer waren, kregen we het idee een sneeuwman te maken. Dit hadden we nog niet gedaan hier in Amerika! Onze eerste sneeuwman dus. Meestal maak ik een in 2 stukken, Rachel wilde 3 stukken. Geen probleem :-) 3 stukken dus. Het sneeuw was perfekt voor dat. Het ging prima, de 3 stukken waren heel zwaar maar heel snel waren we klaar:
Rachel's eerste sneeuwman, op de Lake Harriet:-)























Zoals jullie het kunnen zien, is onze hond Daisy altijd daarbij als we buiten gaan! Ze kan uren lang slapen (ja, ik ben niet die enige die oud wordt! hahaha!). Toch wil ze altijd graag buiten gaan. Ze vindt het heerlijk om te rennen, in het sneeuw te rollen en sneeuw te eten. Ze heeft echter een hekel aan buiten lopen als het glad is! Dan moet ik echt lachen. Hier een foto van haar op de



lake, een toen ze klaar was om achter een sneeuwbal te rennen, en een van haar gezicht. Ze heeft een prachtig gezicht zoals altijd. Ik zou 100en fotos van haar kunnen maken!!!













's middags ben ik met Paul en Floyd naar hun favoriete plek: tennisbaan! Binnen natuurlijk:-) Daar heb ik een paar fotos en filmpjes gemaakt. Hier een van de filmen. Die is niet perfekt, maar goed, jullie kunnen al Floyd zien. Ik ga twee andere filmen op Floyd's blog zetten. Die moeten jullie ook zien, die zijn mooier en jullie kunnen zien dat Floyd nog steeds blij is als hij een winningpoint maakt :-)

3 comments:

Anonymous said...

Euh, est-ce que Daisy était partie chercher un petit trou d'eau pour boire un coup?
Super le bonhomme de neige! Est-ce que c'est où l'on se baigne d'habitude?
Pas mal le tennis non plus... cela donne chaud :-)
Caroline

Anonymous said...

Ben oui j'avais un peu peur que Daisy en effet aille chercher un trou d'eau et tombe dedans ! Et c'etait en effet pas loin de l'endroit ou l'on se baigne.
Bisous -Valerie

Anonymous said...

Bonne Année !! :-)
Caroline