Tuesday, December 16, 2008

Een paar fotos voor jullie

Hoi hoi,
Ik weet het, jullie willen graag weer fotos van ons zien. Ik heb net een paar gedaan. Eerst fotos van vanmorgen toen de kinderen naar school gingen. Met -21 graden dus, zoals jullie het kunnen zien, moest Floyd zich goed aankleden! Hier zijn de clowntjes weer!!!! Geen spraak om zomar zonder muts of handschoenen naar buiten te gaan!












De anderen zijn van vanavond, helemaal vers dus :-) Onze straaten. Een foto van buiten (met Floyd alweer. We gingen winkelen) en twee van binnen! Ja, met zo'n weer blijf jij niet lang buiten!!!







Het is nu 12 uur 's nachts. Het sneeuwt nog veel. Misschien kan ik morgen niet gaan werken :-))))
Vandaag had ik de auto gepaakt. Ik moest naar een training bij een andere gebouw en er was geen mogelijkheid om met een Medtronic busje daarna toe te rijden. Ik moest dus met de auto. Toen ik vanavond terug naar huis wilde, heb ik zeker 10 minuten nodig gehad om de auto schoon te maken. Natuurlijk was ik vanmorgen slim geweest en de sneeuwboots in de auto gedaan zodat ik met dikke schoenen naar buiten kon en met warme voeten kon rijden... slim slim. Jaren geleden heb ik altijd gedroomd in de bergen te leven om van het sneeuw te genieten. Nou dat doe ik nu echt hoor! Het is soms ietsie pietsie te koud maar genieten van het sneeuw doe ik zeker! Heerlijk! Van mij mag veel meer vallen!!!!
Morgen moet Floyd een "report" voor de klas houden. Over het regen en het sneeuw. Hij gaat een experiment met sneeuw doen. Leuk te zien! En natuurlijk leuk te doen. We leren veel en hebben het produkt (het sneeuw) kant-en-klaar! hahahaha!
Ik stop nu. Het is al laat en DAISY MOET NOG EEN KEER NAAR BUITEN!!!!! Ja, jullie hebben het goed gelezen. Om 12:30 's nachts, met -20 graden, moet ze persee naar buiten. Enfin...........

Goede nacht allemaal -Valerie



1 comment:

Anonymous said...

Pour la nuit prochaine, la météo n'annonce que -10°C. C'est bon, vous pourrez aller vous dégourdir les pattes...
Bisous.
Sophie.