Saturday, December 13, 2008

20 graden warmer!!!

Gisteren hadden we -17 toen Rachel en Floyd naar school moesten. Vandaag was het 20 graden warmer!!! Als het zo verder gaat, gaan we geen witte kerst hebben! Maar nee, dat denk ik niet, voor morgen hebben ze al ca. -20 voorspeeld! Echt vreemd. Ook moeilijk voor het lichaam!

Nog een paar dagen en het wordt Xmas! Onze tweede kerst hier. Ik ben nog steeds zo dankbar hier in Amerika te zijn. Ik voel me gewoon thuis. Ik houd van de taal, de mensen, het land en we moeten nog zo veel zien! Heerlijk te weten dat we hier leven en dat het niet alleen maar vakantie is :-)

Ik heb niet zo veel te schrijven! Een normale weekeind. Rachel slaapt bij een vriendin, Floyd is binnen 10 sekunden in slaap gevallen. Vanmiddag moest hij naar zijn laatste tennis 6-uren training van het jaar. Vermooiend maar altijd leuk zo te zien! Floyd heeft nog heel veel plezier met tennis!

Groetjes en tot ziens -Valerie

4 comments:

Anonymous said...

Floyd en Rachel, wil je weer terug naar Nederland komen? Want dan moet je weer alle spullen weer meenemen. Dat was het. Groetjes voor Floyd en Rachel en wie is daar nog? paul en ... Varelie, Va-Re-lie! Ja, dat is het.
Benjamin.

Anonymous said...

Wat een koudse dag morgen - hoop dat jullie warme mutsen hebben!
Missen jullie nog iets van hier?
Oma vindt het fijn over tennis te horen van Floyd! En ze vindt het spijtig dat Rachel en Floyd nooit meer zomaar binnenwandelen!
Dus extra groeten uit Amstenrade.

Anonymous said...

Et que fait la neige avec 20° de plus ? A-t-elle le temps de fondre, avant que tu ne fasses les photos qu'on attend ?
Bisous.
Sophie.
Et bisou aussi du seul Flocon qu'on trouve ici.

Anonymous said...

@ Benjamin: Hoi hoi lieverd. Hoe gaat het in Sittard? Heb jij ook sneeuw? Hier sneeuwt het heel hard vanavond. Over een paar dagen ga ik mooie fotos voor jou maken. Dikke kus van ons allemaal. Kan jij een dikke kus aan Oma van ons geven?
@ Sophie: 20 degres de plus cela a fait une belle gadoue! Pluie diluvienne ce matin. La neige a bien fondue....jusqu'a 14 heures ou la cela c'est transforme en verglas. Il neige a plein temps ce soir. C'est super chouette! Il refait un froid de canard comme tu peux le constater sur les previsions du blog.... brrrrrr.
Groetjes et gros bisous -Valerie