Thursday, December 25, 2008

Fotos van een sportieve Kerstdag

Vandaag was het weer erg mooi. Zon, blauw hemel, heerlijk. Een perfekte schaatsdag dus! Paul ging met Daisy wandelen (richting schaatsplaats), ik met Rachel en Floyd met de auto (ja, je weet het nooit, het lijkt mooi en warm maar misschien is het toch koud!). Om eerlijk te zijn had ik geen zin om 7 blocks te gaan lopen (heen en weer). Ik wordt lui (of oud)! hahahaha! Met de auto dus. Het was inderdaad heerlijk. Niet te koud en we hebben echt genoten van buiten te zijn, van de zon (kijk naar Rachel die aan het zonnenbaden is), Daisy van sneeuwballen, ik van schaatsen, Paul van sleeen, Rachel en Floyd van alles!

Daarna lekker binnen luieren! :-) We hopen dat jullie ook allemaal van mooie kerstdagen genieten. Groetjes -Valerie
PS: kijk ook op Floyd's blog. Jullie kunnen zien hoe zijn tennisbanen uitzien :-)))



































6 comments:

Anonymous said...

dankjewel voor zoveel mooie foto's!! en de leuke verhalen erbij! van oma amstenrade

Anonymous said...

Oh wat leuk: schaatsen!!! Dat heb ik jaren geleden gedaan met veel plezier in Nederland en was toen best wel goed voor een 'leek'.

Het gekke is dat hier in Colorado het wel flink kan vriezen. Vorige week was het zelfs een paar dagen -22 graden Celsius, maar de lakes bevriezen hier niet zo snel. Het zal wel met het droge weer en veel zon te maken hebben, geen idee eigenlijk want het water is niet zout.

Anonymous said...

@ Oma: Het was leuk om met u vandaag te praten :-) Tot volgende keer!
@ Martin: hier zijn alle meren echt bevroren. De Mississippi zelf is helemaal bevroren. Het is inderdaad leuk om op de meren te gaan lopen. Ik denk dat ik ook een snowboard gakopen, om het weer te doen. We hebben genoeg heuveltjes hier midden in de stadt om te oefenen!
Groetjes -Valerie

Anonymous said...

Valerie, snowboarden is (zeggen ze) moeilijker dan skien, maar het lijkt me vele malen leuker zelfs dan skien.

Ik weet nog dat de Midwest mijn werkgebied was en zelfs tot in April of Mei waren alle lakes in MN nog bevroren!!! :-)

Succes met snowboarden. Ik denk dat ik er dit seizoen ook aan zal moeten geloven. Shay en ik willen heel graag snowboarden.

Anonymous said...

Je ne savais pas que Daisy était aussi une adepte de la luge:-)hihiih!

Anonymous said...

Ben tiens, comme tous les ours blancs ! (Et autres animaux blancs aussi. Je vous retrouve quelques vieilles images, et je vous les envoie)