Monday, June 30, 2008

Niet veel te schrijven


Hallo allemaal,

Veel te melden is er niet! Eventjes nieuws van Paul, Rachel en Floyd, die sinds tween dagen in Encinitas, California (tussen Los Angeles en San Diego) zijn, een van de mooiste plek van de wereld (volgens mij!). Alles gaat goed met hun. Die genieten van het weer, de plek, de Pacific, het californianse eten etc, etc. Ik heb net een paar fotos van deze plek gevonden, die ik vorige zomer gemaakt heb. (palmen, surfers, dolfijn ... alles is daar!). Dan kunnen jullie een beetje voorstellen waar ze nu zijn! Morgen gaan ze richting Grand Canyon, maar eerst gaan ze nog een keer in de Pacific zwemmen en "surfen" met hun kleine surfplank. Echt iets voor Floyd!


In Minneapolis gaat ook alles goed. Ik heb mijn boek af (hieperdepiep). Ben vanavond tot 21:00 buiten met Daisy gebleven, naast ons meer, jazz muziek aan het luisteren. Weer rond 30 graden vandaag dus lekker in de avondzon zitten. Heerlijk.
Ik wil nog een temperatuur converter voor jullie plaatsen. Het luukt me vanavond niet! Dus ter info, 80 F is ca. 26 Celcius graden, 88 rond 31 :-)

Ik wens jullie allemaal een fijne zomer en heel fijne vakantie. Take care. -Valerie

No comments: