Sunday, June 1, 2008

Kort bericht

Hallo iedereen,

Als jullie graag willen weten, wat we dit weekeind hebben gedaan, moeten jullie afwachten. Ik heb geen tijd (gehad/genomen) om iets te schrijven... Te mooi weer, rond 28 graden, zon, zon, onweer, hagel, weer zon, zon en nog zon. Heerlijk, toch? Intussen, tennis, tennis, tennis en nog tennis, fietsen, wandelen, broodjes bij Subway, weer wandelen etc... Nu (jongens, het is al 12.00 s'nachts!) eventjes werken want morgen vroeg heb ik al om 9:00 mijn eerste vergadering (deze week is vol met vergaderingen).

In kort: Floyd is vorige week op kamp geweest, is heel moe maar heel blij terug gekomen. Veel meer weet ik niet...behalve dat er overaal muggen waren! Komende dinsdag (om 19:00) gaan we naar een koncert op school. Rachel gaat viool spelen. Ik ben erg benieuwd! Ik ga zeker een filmpje voor jullie maken.

Twee dingetjes gekocht dit weekeind: een "blender" & een nieuwe fiets voor Floyd, deze keer met een "lock'... Fotos van allebei ga ik deze week plaatsen.

Tot gauw -Valerie

1 comment:

Anonymous said...

Hou la la, il semble que vous ayez récupéré la pluie du Canada, en ce mardi matin...
Et contre les moustiques, je vous rappelle qu'il n'y a que le muskol...
Bisous, humides et orageux.
Sophie.
PS : notre piscine est vert foncé. Mais d'après notre chimiste de père, si on met un produit anti-algues, les algues en question vont crever... et devenir marron. Alors, c'est peut-être mieux en vert !