Tuesday, June 24, 2008

LOS ANGELES DEEL II

Ik heb net Paul en Floyd naar het vliegveld van Minneapolis gebracht! Het is altijd heerlijk om bij een vliegveld te zijn. Ik houd zoooo veel van deze plekken. Zo vol met energie, mensen die naar de andere kant van de wereld gaan :-) Mensen met blije gezichten, met tranen in hun ogen, met "memories", met verhalen. I just love it!!! Daar voel ik me altijd goed. Ik zou bij een vliegveld meteen willen werken!

We zijn om 4:00 opgestaan, om 4:50 weggereden, om 5:15 waren we bij het vliegveld en nu om 6:15 ben ik weer thuis.

Hier verse fotos voor jullie (net gemaakt, 0.5 uur geleden). Wat waren ze blij allebei! Floyd was vanmorgen binnen 2 sekonden wakker. Hij heeft zoveel zin in, eerst naar L.A. toe te vliegen, dan naar zijn camp! Ik hoop dat ze heel veel fotos gaan maken.











Twee fotos op de terugweg, met een paar wolken, maar die zijn al verdwenen. Het weer is schitteren hier sinds weken. Rond 28-30 graden elke dag. Heerlijk. Wat een verschil met winter!









Ik ga zo meteen door, naar Medtronic. Nu heb ik 2 weken de tijd om heel veel werk te doen. Ook leuk! Van Rachel hebben we niets gehoord. Geen nieuws/Goed nieuws :-)
Jullie wonderen misschien waarom ik fotos kan plaatsen, als Paul, Rachel en Floyd nu weg zijn. Die zouden toch het fototoestel meenemen? Ja hoor, maar..... zondag avond ben ik naar het park geweest (met het fototoestel) en toen die in mijn tas lag, is mijn tas gevallen. Nu werkt het fototoestel bijna niet meer. Je kan de fotos niet meer zien als je die maakt. Met zo'n apparaat konden ze niet naar California gaan. Gisteren hebben we dus een nieuwe moeten kopen! Nu ben ik heel blij, want ik kan die oude toch nog een beetje gebruiken. Ik zie niet echt wat voor fotos ik maak, maar op de computer zien ze toch goed uit. :-) Jullie krijgen dus nog fotos van mij!

De volgende 2 weken, gaan jullie misschien/zeker veel foutjes lezen! Paul is niet hier om mijn verhalen te corrigeren! Sorry jongens. Zo is het. Of fouten, of helemaal niets :-)

Lieve groetjes aan iedereen. -Valerie



6 comments:

Anonymous said...

Oh, tu sais, nous, les fautes... On ne les voit même pas...
Bisous.

Anonymous said...

Er is niemand, die zo vrolijk op eigen wijze leuke verhalen kan vertellen in deze ingewikkelde vreemde taal!
Chapeau!
Naturellement Valerie,
le charme francais.

Anonymous said...

leuke foto's, ook voor oma!
dutch bisous,
teeny and co.

Anonymous said...

@ Sophie: moi non plus je ne les vois pas mais je les sens :-)))

@ Teeny: ja, de fotos zijn vooral voor oma, maar goed de volgende twee weken kan ik geen fotos van de kinderen en van Paul maken! Ik heb gisteren Paul & Floyd aan het telefoon gehad en die waren heel blij daar, hadden ze al Lake Shrine gezien en in de Pacific gezwommen. Vandaag begint de training voor Floyd.

Bedankt voor de lieve reactie over mijn verhalen. Ik vind het nog steeds leuk te schrijven! Het is een soort dagboek voor mij :-)
-Valerie

Anonymous said...

Het is een soort nachtboek voor ons, à cause du décalage horaire. Heureusement, j'aime bien lire le soir dans mon lit :-)

Anonymous said...

@ Sophie: hahahaha! Nachtboek :-) pour moi aussi car en fait j'ecris presque tout le temps a minuit!!! -Valerie