Tuesday, June 10, 2008

D Day - 1 / De heroes van de dag: Papa, Sophie & Remy

HIEPERDEPIEP HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag is het feest in Frankrijk :-)

JOYEUX ANNIVERSAIRE PAPA, SOPHIE & REMY :-) 123 kaarsjes in totaal!

Dus, hoe oud zijn ze nu? De ene is 28 ouder dan ik, de andere is 1 jaar ouder & de derde is 33 jaar jonger. Meer zeg ik niet ! hahahaha!

Omdat we, in Frankrijk, bijna nooit (tenminste niet zoals in Nederland) onze verjaardagen vieren (wel voor de kinderen hoor), hebben we toch dit jaar iets speciaal voor onze speciale vader gedaan ("we" betekent, Sophie, Caroline en ik). Sinds een paar dagen zijn we flink bezig geweest en eindelijk is het voor vandaag klaar :-)

Hier twee fotos van het coupon dat we aan onze vader gaan geven. Het is een beetje klein, maar misschien kunnen jullie het toch zien en lezen:


Tussen Augustus 16 en Augustus 23 2008, in Argentiere...

Dan mogen ze een hele week vakantie hebben. In een Chalet voor 8 personen (dus als jullie niet te ver wonen, gewoon meegaan :-)). We kennen het Chalet, het is de mooiste daar! View naar de Mont Blanc, plaats voor en achter, links en rechts. Een prachtige plek. Mijn ouders zijn bergenfans. Samen hebben we jaren lang bergen geklommen (ca. 15 jaren in Argentiere vakantie gebracht). Sinds een paar jaren zijn ze niet meer daarna toe gegaan (de wereld is te groot, ze moeten zo veel overaal zien). Nu kunnen ze eindelijk weer naar Argentiere gaan :-)

Natuurlijk vergeet ik Sophie en Remy niet! Die krijgen ook een kado van ons maar die gaat laat aankomen!!! Een van de kadotjes is nog in de winkel :-( Maar ideen heb ik wel :-) Dus, nog even geduld hebben.

Encore Joyeux Anniversaire ! Amusez-vous bien !!!

Valerie
PS: misschien hebben jullie gemerkt dat er geen D Day - 2 was! Blijkbaar kan ik niet tellen! hahahaha!

No comments: