Sunday, June 22, 2008

Rachel is op kamp :-)

Zaterdag is Rachel naar California gevlogen. Daar blijft ze een hele week. We zijn heel erg benieuwd hoe het haar bevalt, wat ze eet, waar ze slaapt, wat ze overdag doet, etc., etc.! Echt spannend. Eerst moesten we om 5:00 wakker worden! Blijkbaar had Rachel er wel zin in, want ze ging om 5:00 's morgens niet zeuren!!!











Rond 6:00n waren we bij het internationale vliegveld van Minneapolis. Geen groot vliegveld en toch komen honderden vliegtuigen per dag! We weten het heel precies want die vliegen net boven ons appartement :-( Elke 30 sekonden een nieuwe!). Maar goed, dit is toch alleen maar tijdelijk! Om 6:00 waren we dus bij het vliegveld en om 7:00 uur ging Rachel door de douane en naar haar vliegtuig. Ik had tegen haar gezegd dat elke vlucht rond 1.5 uur was. Eerst tot Phoenix en dan nog een keer 1.5 uur tot Los Angeles! Later realizeerde ik me dat er een tijdverschil van 2 uren met L.A. was! Rachel moest dus ook langer dan anderhalf uur vliegen! hahaha! Dan heeft miscchien Rachel anderhalf uur heel erg lang gevonden!!!






Verder is er niet veel te melden. We hebben een rustig weekeind achter de rug. Lekker naast een tennisbaan slapen, dromen, zonnebaden!!! Floyd had een toernooi dit weekeind en ging single en double spelen.

Hij is 2e geworden bij de single, 1e (met zijn partner) geworden bij de double, dus twee trophees gewonnen vandaag!


Morgen moeten Paul en Floyd flink werken: alles klaar maken om vanaf Minneapolis airport via Denver, Los Angeles te bereiken. Eerst nog 's morgens met Paul (onze Paul) en 's middags met Paul (Floyd zijn' trainer) te tennissen en dan hop afgelopen met tennissen (1 dag!!) tot bij het tenniskamp!
Ik hoop dat ik de volgende 2 weken 1/2 nog iets te schrijven ga vinden! Ik heb een paar fotos al gemaakt voor jullie. Want vanaf Dinsdag heb ik geen fototoestel meer. Die ga naar California mee ! :-( Wat ga ik doen zonder mijn fototoestel????
Jongens, ik ben doodmoe dus ik ga direkt naar bed. Ik heb naast de tennisbanen niet zoveel gedaan, anders dan mijn neck 300x te draaien, van links naar rechts, maar ik ben echt moe! Tot dan ! -Valerie

No comments: