Thursday, June 26, 2008

Op weg naar mijn werk

Hoi hoi,
Er is niet veel te melden hier. Het weer is fantastisch, Paul en Floyd genieten van L.A., Rachel heeft morgen haar laatste kampdag, daarna gaan we weer van haar horen! Ik wil zo graag weten hoe het met haar gaat!

Ik heb gisteren een paar fotos voor jullie gemaakt! Ik dacht dat jullie het misschien leuk zouden vinden, fotos van mijn weg naar Medtronic te zien. Het fototoestel heb ik boven het stuur geplaatst en gewoon zo fotos gedaan. Perfekt zijn ze niet maar jullie kunnen jullie toch een beeld maken. Dus hier zijn ze:
Naar een paar straten, de "highway #35"
Eerst langs Downtown,
Dan verder rijden, files zijn altijd aan de andere kant ! hahahaha!


Dan iets verder, langs en boven de Mississippi:



Hier is Medtronic


Ik zelf moet nog ca. 2 miles rijden, naar een andere gebouw

Een meer aan de rechte kant, een aan de linker kant! Altijd prachtig en blauw!


Nog eventjes, ik moet natuurlijk ook op de amerikaanse trein passen! Die rijden 5 km/uur, hebben een sireen, dus gevaarlijk zijn ze helemaal niet :-)

Medtronic parking, en mijn gebouw!

En mijn cubic :-)

Zo nu weten jullie welke landschaap ik elke dag zie! Ik stop, ik moet nog 153 paginas van mijn boek voor maandag lezen.... Weer een korte nacht denk ik... Groetjes -Valerie

No comments: