Sunday, February 24, 2008

Een sportief weekend

We hebben een sportief weekend achter de rug :-) Met gisteren boodschappen doen, tennisschoenen kopen voor Floyd en "normale" schoenen voor Rachel en nog een paar dingentjes. HAHAHA!

Maar ook intussen, tennis, lange wandeling met Daisy, lekker veggiebroodjes by Subway, en vandaag gym, wandeling, slee ritjes, en nog naar Skijump kijken. Dit was echt leuk. We hadden gepland Paul naar zijn gymplaats te brengen, ergens een plek vinden om te sleeen en dan frietjes bij McDonalds te halen (dit hadden we sinds 3 weken beloofd) en Paul weer halen. Op de weg naar de gym zijn we langs de skijump gereden en hebben we gezien dat ze bezig waren. We zijn dus snel daarnaartoe gereden om te kijken wat het was.

Er was een heel leuke wedstrijd te zien en de kinderen hebben daarvan genoten.

Hier een paar fotos. Veel mensen waren er niet maar we hebben dan genoeg lawaai gemaakt alsof heel Minnesota aanwezig was :-)


En we hadden het niet koud! Een lekker zonnig weer. 2-3 graden boven nul, geen wind! Heerlijk!!
Hier een filmpje van het einde van de wedstrijd. 3 skiers gingen samen springen! Echt knap wat ze doen. Ik zou het voor geen goud willen doen. Zo in de lucht springen en proberen op 2 skien terug te landen!



Daarna zijn we nog eventjes naar een bos gegaan om de sleeen. Heerlijk in de natuur. Met leuke dieren zoals een razend konijntje (grijs met een witte staart, die nog sneller was dan jullie razende reporter (ikke)) en mooie vogels.
















Veel dierensporen gezien. Floyd ging overal zoeken en hier zijn zijn ontdekkingen. Ja, mensen, er is leven in Minnesota ook in de winter! Gelukkig hebben we geen beren wakker gemaakt :-)











En nog een foto van de maanverduistering van deze week. Zodat ik het foto niet voor niets heb gemaakt :-) Het was om 21:00 bij ons en net voor onze raam. Perfect dus. Ik kon helaas geen echte mooie foto maken deze keer (ik had in de zomer ontzettend mooie fotos van de maan gedaan in Santa Barbara, California).

Vanavond op televisie de Academy Awards gekeken. Helaas is de Amerikaanse televisie verschrikkelijk met elke 3 minuten reklame. En 80% van de reklames zijn over medicijnen! Amerika is gek! Niet alles is leuk hier en zeker niet de televisie! Maar dat weten we sinds heel lang en we hadden niets anders erwacht!!!

5 comments:

Romy said...

Hoi Paul,

Ik had al een paar keer gezocht naar jullie blog. Maar dan eindelijk gevonden. Leuk om jullie leven daar te zien en te lezen. Maar het zal toch ook wel erg wennen zijn. Al is het aleen al om de temperatuur he.
We hadden het er gister op de yoga over dat we je toch wel missen. Carlos doet het ook leuk, maar hij is geen Paul he. En je merkt ook wel dat hij minder ervaring heeft. Maar dat komt wel.
Ben jij ook nog actief met de yoga bezig? Wil je weer lessen gaan geven?
Ik reageer maar even op deze manier, ik weet niet hoe het anders moet haha.

Heel veel groetjes uit Nederland van Romy Lunneborg

Baldu said...

Ha die Krya-bans

Leuk zo nu en dan te lezen hoe het gaat met jullie in de States. Dolle sneeuwpret enzo, vooral fijn voor de kids nietwaar? Hier vergeten we bijna hoe sneeuw eruit ziet, dat krijg je alleen nog maar in spuitbussen haha.

Overigens Paul, hartstikke bedankt nog voor de Aum-stok. Ik kreeg hem gisteren van Lia, die me vertelde dat je hem aan mij gaf. Laat het nu net zo zijn dat ik me deze week afvroeg hoe ik daaraan kon komen. Tja, niets is toevallig, het hing dus al in de 'lucht', moest alleen nog worden uitgesproken. Ik ben er erg blij mee, en zal er net als jij in de toekomst menig samadhi op doorbrengen denk ik.

groetjes en see you all soon
Baldu

Anonymous said...

@ Romy;
Heel leuk van je te horen. Ja, ik mis jullie ook hoor. Prachtige groepen. Heb ik ontzettend van genoten.
Ben zelf weer veel aan het yogeren. Heerlijk! Iedere dag.

Groetjes aan de anderen!
Paul

Anonymous said...

@ Baldu,

Veel plezier ermee. Flying high!

Wanneer ga je naar de Convocation? Als je dit jaar gaat kun je daar je Kriya halen. We kunnen een kamer delen, ik ben voornemens om te gaan.
Groetjes,
Paul

Baldu said...

Hoi Paul

Die convocation moet toch nog effe wachten, want financieel heb ik momenteel geen ruimte, dit zou
aan aanslag betekenen op ons gezamenlijke budget en aangezien ik het zelf wil bekostigen is dat geen optie.
Althans.............. tenzij Guru .................., enfin, ik vul niets in.

In oktober komen de monniken naar Heeze, en ik hoop dan daar de Kriya te halen, ik ben dan volgens mij precies 1 jaar bezig, een goede opwarmingstijd. En uiteraard wil ik dit van ganser harte, en ziel, en mind.......!

bless you all
Baldu