Tuesday, January 1, 2008

Feels like -26 graden!

Jongens! Het is koud hier. -13 maar met de wind zoals -26..... En dit is koud!!!
We (Paul en ik) wilden vanmiddag met Daisy gaan wandelen. We hebben een stralende zon dus het moest mooi zijn. Niet zo ver van ons zijn 2 kleine meren met wandelpadden. We zijn met sjaal, muts, handschoenen, dikke jassen, dikke schoenen etc weggegaan. Het viel helaas echt tegen. Met de wind in je gezicht kan je helemaal niet ver. Ik kon mijn ogen bijna niet open maken!!! Na 5 minuten lopen zijn we terug naar huis gegaan. Mijn vingers waren ook al koud! Jammer maar met -26 ga je dus niet wandelen. Lekker binnen blijven :-( We dromen bijna van een regenachtig nederland met groen gras. Daar zouden we zeker in T-shirt rondlopen...

Nog een paar uren en dan moet ik naar Medtronic! Hier een foto van een bruggetje boven de grote weg, tussen twee gebouwen van Medtronic!


Een foto van Rachel en Floyd die eergisteren in een zakje 2 nederlandse lollies hebben gevonden! Dat is smullen!!!! Hier hebben we tot nu toe geen snoep gezien/gevonden.... Hahaha! Ik heb gewoon besloten dat Amerika geen snoepland is. Er is dus niets te vinden :-0...

Nog een paar fotos voor jullie :-) In Amerika hebben ze grote watertorens overal (zoals in Frankrijk). Op de amerikaanse (tenminste in Minnesota) schrijven ze de naam van de omgeving. Dit is heel praktisch voor ons, dan weten we (bijna) meteen waar we zijn! Ik vind die mooi dus heb al een paar gefotografieerd. Jullie hebben zeker interesse aan amerikaanse watertoren :-)


















En twee hertjes die we gisteren zagen.



Dit was it voor vandaag. Nog Happy New Year voor iedereen. - Valerie

3 comments:

Anonymous said...

Happy New Year and good luck to you too,

your matchmaker

(see earlier december)

Anonymous said...

He luitjes,
ietwat laat maar toch wens ik jullie vanuit Amstenrade een geweldig 2008.
We blijven jullie volgen dus schrijf maar voldoende.
Groetjes Fam. Dolstra.

Anonymous said...

hoi, hier een klein bericht van de steengrup 12 in MunsterGeleen. Ik heb jou zus gesproken en ze heeft mij jou site gegeven. Ik vond de foto's heel erg mooi, ik hoop dat jullie het daar naar jullie zin hebben. Leuk je kinderen te zien.
Heel veel groetjes

Dora Michels