Monday, April 14, 2008

We hebben een Webcam :-)










Een van de cadotjes die we voor ons vertrek gekregen hadden, was een Webcam van Jeanny & Rob. Die hadden ons geld gegeven om een webcam te kopen zodat we de familie en de vriendjes konden laten zien hoe goed (of slecht) het met ons ging.

Eindelijk hebben we gisteren onze webcam gekocht. Dus nog heel veel bedankt Jeanny en Rob :-)

Omdat het nu te laat is, om iemand te bellen (ja, jullie slapen allemaal in Europa, luie jongens) hebben we net 2 fotos gemaakt voor jullie. Het werkt goed. We hebben nu ook Skype, dus als jullie een skype adres hebben, laat het aan ons weten!

Big Brother is watching us! Dus voordat ik in de woonkamer ga, moet ik eerst in de badkamer om mijn haar in orde te brengen ! Tjonge jonge jonge! Keep life simple! Is dit nog ons motto, ik vraag het me af!!!! Eerst, niets, dan een kat, dan een koe voor de melk voor de kat, dan een wei voor de koe, dan... aan het einde een webcam :-) hahahaha!
Groetjes -Valerie :-)

3 comments:

Anonymous said...

WaW, zomerse temperaturen bij jullie - weg met de mutsen en winterjassen en welkom topjes en shorts! Zo ver zijn wij hier nog niet..... GENIET ervan!

Anonymous said...

Oh, j'avais mal lu, et j'ai cru que vous aviez un chat !! hahahaah !
Caroline, qui n'a pas de Webcam :-) c'est d'ailleurs étonnant, vu la tonne de gadgets que l'on a ici , dont une Wii !!
Bisous

Anonymous said...

Caroline, il faut vraiment faire un effort en hollandais !