Friday, April 11, 2008

Alweer weekend

Heerlijk. Weer weekend :-)
We hebben niet veel gepland. Floyd moet morgen van 12 tot 18:00 tennissen (USTA training). We gaan mee (er is eerst om 12:00 een vergadering voor de ouders), daar gaat Paul zeker yoga doen en een workout, ik ga met Rachel zwemmen. Eerst wil ik ook graag morgen vroeg gaan joggen (als het niet te koud/nat is - hahaha hier komen de smoesjes al). Heerlijk, buiten te zijn en/of te bewegen.

Deze week heb ik ook heerlijk gewerkt. Veel gedaan en veel klanten waren echt tevreden met mijn reakties. Ik probeer altijd meteen te antwoorden zodra een email naar binnen komt. Dan is de klant aan de andere kant altijd blij meteen een antwoord te krijgen. Gelukkig kan ik me direkt weer concentreren op mijn projekten, ook als ik intussen andere emails stuur. Dit is zeker een plus als je veel projekten moet coordineren.
Ook kon ik deze week voelen dat ik veel ervaring van mijn werk in Europa heb meegebracht. Vragen die ik toen altijd heel vervelend vond, vraag ik nu zelf! haha! Volgende week heb ik een paar belangrijk projekten die moeten beginnen en een paar vergaderingen die zeker heel leuk gaan worden. Ik heb er echt zin in.

Maar eerst weekend met Paul en de kids. Boodschappen zijn gedaan. De was is nu al in de droger, dus klaar vanavond. Misschien ga ik dit weekend koken. Ik heb echt zin in de "gougeres bourguignonnes". Die zijn kleine kaaskoekjes ( die mensen in de Bourgogne bij wijn eten). Als die lukken, ga ik een foto voor jullie maken :-) en misschien ook de recept voor jullie schrijven maar dit is nog niet zeker. Ik moet eerst nadenken of ik echt de oeroud recept van de familie op de blog ga schrijven!!! hahaha! Misschien niet....

Ik stop nu al. Heb niet veel ideen vanavond. Wel zin hoor maar ook zin in een beetje televisie te kijken :-) Niets doen, lui zijn, in het moment ademen. Heerlijk...
Groetjes allemaal. -Valerie
PS: Sorry hoor, de klok aan de rechter kant is niet juist! Ik kan gewoon niet meer vinden hoe ik het heb gedaan. Ik moet de tijd nemen om het te doen. HAHAHA! Grappig toch! Ik moet de tijd nemen, de tijd veranderen en terug plaatsen! Ben ik de enigste die over mijn "Jeu de mots" lach? :-)

1 comment:

Anonymous said...

Alweer zo'n gezellig Valerie-verhaal! Je kunt je kwaliteiten dus wel kwijt in deze job?!
Je bent goed in het opstarten van projecten! Synchroniciteit en koersbepaling - vanuit alertheid! Moeiteloosheid bepaalt de weg!
Valerie zorgt ervoor dat alles op zijn pootjes terechtkomt. "Ze" boffen met je!
FIJN WEEKEND, teeny and co