Sunday, May 4, 2008

Wat is Floyd aan het eten?

Er is niet veel te melden hier! De zomer is er wel! Heerlijk. We hebben dus allemaal vanavond een rode kop (nou, ik het meest zoals altijd, dan Rachel, dan Floyd en dan Paul die toch met een pet rondliep en dus alleen nu een rode nek heeft!). We zijn vandaag ca. 5 uren buiten geweest, omdat Floyd een tennis toernooi had [heeft verloren :-( ]. Ik vond het heerlijk eindelijk in de zon te zitten (in plaats van binnen te kijken) en heb aan mijn gezicht geen sekunden gedacht! In de auto voelde ik plotseling dat mijn gezicht warm was. En ja, ik ben rood.... Nou, ik hoor al de kommentaren morgen op mijn werk!!!! Grrrr....

Anders hebben we niet veel te schrijven op het moment. Het leven gaat zijn gangetje. En terwijl Europa lekker op vakantie ging (met 30 April, 1 Mei, en voor sommigen ook nog 2 Mei), werkte Amerika! :-) Ikke dus. En veel! Gelukkig krijgen we May 26 vrij (Memorial Day). Eindelijk een lange weekend, om te kunnen rusten.

De titel van mijn posting heet Wat is Floyd aan het eten? We hebben een raadsel vandaag voor jullie. Hier komt een foto van Floyd en jullie moeten aan ons laten weten wat Floyd eet. Ik ga het aan jullie vertellen als we minstens 10 antwoorden krijgen :-) Anders zeg ik het niet ! hahaha! Wie wordt de slimmste? Normaal zijn mijn ouders heel goed met raadsel. Gelukkig voor jullie hebben ze (nog) geen internet dus ze kunnen het nu niet zien en niet winnen. Eigenlijk had ik een foto van Rachel voor het blog gemaakt. Helaas zie ik nu dat het te makkelijk gaat worden. Ik moet dus die foto van Floyd plaatsen! Rachel gaat zeker niet blij zijn, maar goed, anders weten jullie het meteen!

Een franse zin om aan de franse kant ook een kans te geven! Mais que mange donc Floyd ? A vous de le deviner ! Je ne le devoilerai qu'une fois qu'il y aura 10 reponses :-)


Tot dan. -Valerie

5 comments:

Anonymous said...

Het lijkt wel; Frites, maar dat zal het wel niet zijn. We mogen maar 1x raden? het kan ook speciaal Amerikaans Snoep zijn?, of een soort Pasta?, maar misschien iets wat je in Nederland niet lustte? we zijn benieuwd! Hoe was het verjaardags feest? Of ga je liever tennissen? Floyd, wat ben je groot geworden - Rachel ook, zien we op de foto's! Hoe is het in Minneapolis in de zon? Alvast Zonnige groeten uit Sittard!!

Petra said...

Een celery stick? Geen idee hoe die dingen in het Nederlands heten.

Anonymous said...

Ma 1ère réponse, avant d'avoir lu le texte en entier et avant d'avoir réfléchi profondément :
Floyd mange ce qu'il avait proposé à l'écureuil et que l'écureuil n'a pas voulu, à savoir une barre tendre qui n'est pas à la noisette, ce n'est pas la bonne couleur, mais peut-être à la pistache.

Anonymous said...

Bon alors maintenant que j'ai tout lu, ce n'est pas ça : puisque Rachel en mange aussi, ce n'est pas de la nourriture pour les écureuils ! Je cherche encore.
Et ce n'est pas facile, parce qu'on ne peut pas agrandir la photo de Floyd comme celle de l'écureuil !

Anonymous said...

du céleri en branche!!!
C'est bon aussi si tu mets dessus de la trempette...
C'est fafa votre devinette dites donc... vous êtes experts en gouda, mais pas en céleri dites-donc!