Sunday, May 11, 2008

FIETSEN......

De kinderen hebben een fiets! Heerlijk! Eindelijk weer een fiets, om zich weer een beetje nederlander te voelen :-)
Kijk maar hoe trots Rachel en Floyd zijn!!! Ik hoef dus niet te schrijven dat ze de hele dag buiten aan het fietsen zijn. Naar een vriendin, naar het schoolplein, naar het meer, gewoon rond het huis, weer verder, naar binnen om een picnic te pakken en weer naar buiten, etc, etc...











Vandaag zijn we met vrienden naar een nieuw meer midden in de stad geweest. Heerlijk zo veel meren te hebben. Niet te druk, lekker gewandeld en Rachel en Floyd lekker gefietst. Eerder waren we naar Dennys geweest om (rond 15 uur!!) een lekker "ontbijt" te eten. Miami. Het was moederdag dus...:-)
Gisteren hebben we "Gougeres au fromage" gemaakt. Ik had het over deze Gougeres een paar weken geleden, franse kaaskoekjes, die we in Frankrijk (in de Bourgogne om precies te zijn) normaal met de aperatifs eten. De gougeres zijn altijd erg lekker. Jammer dat we die altijd zo snel opeten. Volgende keer moet ik 3x zo veel maken!!!
De fotos spreken van zelf :-)




Bijna klaar. Nog effetjes in de oven...

En klaar is Kees. In totaal rond 20 minuten bezig geweest...


Nog twee fotos voor Sjoerd. Die wilde graag weten hoe KitKat in Japanse klonk :-) Nou, zelf lezen. hahaha! En jullie kunnen ook zien wat er in zit. Vreselijk voor ons die altijd goed oppassen, dat er geen vlees zit! Maar goed, voor EEN keer hebben we besloten deze kitkat te eten zonder te weten hoe het gemaakt was!!!




Ik stop al. Ik wil nog eventjes werken (heb namelijk weer vergaderingen deze komende week, die ik nu moet voorbereiden!). Ik wens jullie allemaal een fijne week. -Valerie

2 comments:

Anonymous said...

Bon, d'accord, vous n'avez pas pu lire les ingrédients du Kitkat. Mais au goût, vous en pensez quoi ? Peut-être que vous avez pû identifier quand même quelques ingrédients !
Vous avez de très beaux vélos ! Est-ce qu'il y a des côtes par chez vous ???
Bisous.

Anonymous said...

WAAUW, dat ziet er goed uit!
AMUSEZ-VOUS!!