Monday, August 31, 2009

Morgen weer school!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo allemaal!

Morgen weer school! Het is bijna niet te geloven! Bijna 13 weken vakantie gehad...heel veel gedaan....heel veel gezien! Ik weet niet waar ik moet beginnen om alles te vertellen!

Enfin, vanavond wil ik alleen hallo zeggen en eventjes iets voor jullie schrijven zodat jullie weten hoe we nog uitzien! hahaha! Gewoon zoals altijd met 13 weken erbij :-) Een stukje slimmer dus :-)

Er komen nog fotos van deze zomer. We moeten echter kiezen tussen zo'n 2000 fotos welke op de blog gaan staan... De mooiste en de gekste. Jullie gaan buffalos zien en ook mooses, vogels, marmotten, elks, pikas, vlinders en natuurlijk beren :-) Even geduld aub want ik moet echt de mooiste vinden...

Maar nu lekker vroeg naar bed want morgen moeten we allemaal vroeg opstaan. De school begint om 7:30 weer...

Dikke hug vanuit Minneapolis -Valerie

3 comments:

Martin said...

Nou zeg... LOL!

Ik kijk (als ik niet voor de zaak op reis ben) echt elke dag op jullie blog om te zien of jullie nog leven...

Zojuist wilde ik weer kijken en dacht voor het eerst 'ach... laat maar... er staat toch niets meer nieuws op de blog' en wilde eigenlijk een keer overslaan. Ja, toch MOEST ik even klikken op jullie link en mijn mond viel van verbazing open dat er een nieuw stukje staat!!! LOL!

Ik ben benieuwd naar de foto's. Ondanks jullie niet veel schrijven, ben ik toch een dagelijkse, dus trouwe bezoeker van jullie site! LOL!

Anonymous said...

Hahaha Martin! Weet jij wat ik elke dag doe? Open onze blog om misschien iets te schrijven, dan toch eerst op jullie blog eventjes kijken, lekker lezen, dan de blog weer sluiten en klaar is Kees :-))))
Maar, ik beloof het. Er komen mooie fotos op onze blog....
Valerie

Martin said...

LOL!

Ik weet het... het is niet gemakkelijk om een blog bij te houden. Ik merk het ook de laatste tijd. Gewoonweg omdat het 'normale' leven ook doorgaat en er gewoon niet altijd iets te melden is. Steeds over hetzelfde schrijven is ook niet leuk. Daarnaast moet je ook de zin hebben om regelmatig te schrijven en niet iedereen is hiervoor geboren.

Maar ik hou jullie blog dagelijks in de gaten als ik thuis ben!!! :-)

Groetjes aan iedereen!

Martin